zondag 25 oktober 2009

Jagen over stoeptegels

Ik nam de beslissing, ik hoef niet na te denken,
Of ik goed zit of slecht, ik hoef niet verder te kijken.
Dit is geen lust, maar dit is zeker liefde.

Maar als ik het iedereen vertel, dan zeg ik nooit genoeg,
Want ik zeg het niet aan jou
En dat is wat ik juist moet doen, willen wij een toekomst hebben.

Zal ik alles opgeven, of doorgaan met jagen over stoeptegels,
Zelfs als het me nergens toe leidt?
Of is het zelfs vanuit mijn perspectief een verspilling,
Zal ik het hier bij laten?
Zal ik alles opgeven, of doorgaan met jagen over stoeptegels,
Zelfs als het nergens toe leidt?

Ik raap mezelf bij een en vlieg wat rond in rondjes
En wacht dan tot mijn hart valt en de tinteling op mijn rug
Zal het dit het uiteindelijke zijn?

Een vertaling van Chasing Pavements, Adele

1 opmerking:

  1. hEeL mooI yves, netjes gedaan. wel eeN beetje gEkke vertaling, jagen over stoeptegels.

    BeantwoordenVerwijderen