maandag 5 april 2010

Zit!Af!Dood!

Luw mij in de schaduw en stort mij neer in het veld,
Wis me, vergeet me of onthoud me in je achterhoofd.
Loop een stukje met me op of laat me uit en achter,
Bind me aan een boom, hang me op en schiet me dood.

Laat me bungelend hangen aan de takken zonder mededogen,
Laat mij maar hangen, als kraaien komen voor mijn ogen,
Zodat ik dan niet eens meer dood de wereld kan zien,
Terwijl de wereld mij toch ziet draaien om mijn voltooide as.

Schiet me op film en zend me uit in je Giro555-reclame,
Zet me in de spotlights bij de jonge blonde meisjes,
Bij de rijke-zaken-pappa’s en de dikke-borsten-dames.

Vang mijn medelijden, verkoop mijn lijden en gelederen,
Mijn ledematen en mijn ziel aan de duivel en consorten,
Laat me, laat me, laat me, laat me, laat me, laat me zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten